Marzo 1, 20196 años El hace 2 horas, macgyver dijo: 19.3.0 Changelist - Fully updated Winter Transfer Database (19.3.0 Database) - Stability Fixes - Fixed rare issue where some promises would incorrectly complete or cancel immediately after being made - Happiness changes regarding players wanting new contract too frequently - Travelling tweaks with regards to training schedules - Fixed cases of certain facilities or youth levels not upgrading correctly - Toned down the extent to which players pick up traits from methods outside of mentoring - Tweaks to AI injury numbers - Tweaks to training ratings - Fixed case of FFP failure being reported incorrectly - Continue Game Timeout fixes - Various UI fixes - Various competition and rule group fixes including (but not limited to): - French Ligue 1 prize money corrected - English FA Cup 5th round replays scrapped from first season (18/19) - Belgium Home grown issues addressed - VAR changes for European competitions - U23 only rule applied to Dutch Jong teams - Danish leagues' substitutes rule corrected to "7 subs named, maximum 3 used" - Can now play players registered for Portuguese senior teams in B Team 2nd tier games - Italian title and relegation decider games being played simultaneously - Italian Serie B expanded to 20 teams from 19/20 season - Licensed Northern Ireland PIL fixtures corrected - Greek National B Division Maximum foreign player rules corrected - Various Match Engine (version 1930) tweaks including (but not limited to): - Fixed bug with keeper reach on some high shots - Improved keeper reactions to free kick and penalty shots - Fixed rare instances of keepers picking up back passes or not reacting to them - Fixed keeper controlling ball then never moving to pick it up or kick it - Removed a restriction on striker and creative attackers offering out ball - Fixed incorrect offside example - Fixed couple of issues related to VAR - Adjusted attacking player marking when preventing GK distribution at goal kicks - Adjusted marking of players coming short for throw-ins - Fixed instances of central midfielders bunching close to ball - Made players cross slightly earlier when possible - Slight encouragement to pass ball forward more when optimal - Fixed issue where player marking edge of area at set piece doesn't always engage ball player who receives it outside area - Fine-tuned shot and pass accuracy Gracias crack!
Marzo 1, 20196 años Hola, A mi desde que he actualizado no me funciona, se queda en la pantalla del principio, pone LOADING y no termina nunca de llegar al menu... A alguien le pasa...???
Marzo 1, 20196 años El hace 14 minutos, mackboss dijo: Hola, A mi desde que he actualizado no me funciona, se queda en la pantalla del principio, pone LOADING y no termina nunca de llegar al menu... A alguien le pasa...??? Si, me pasa igual, de hecho lo puse antes aqui también y subi una foto, es lo mismo que te pasa a ti, no?
Marzo 1, 20196 años El hace 1 minuto, CholoSimeone14 dijo: Si, me pasa igual, de hecho lo puse antes aqui también y subi una foto, es lo mismo que te pasa a ti, no? No, a mi no me sale ningun error, lo unico que se queda colgado en la pantalla de inicio y no continua...
Marzo 1, 20196 años El hace 2 minutos, mackboss dijo: No, a mi no me sale ningun error, lo unico que se queda colgado en la pantalla de inicio y no continua... Imagino que aunque no te salga el mesaje será algo similar, mira a ver si te crea archivos en la carpeta crash dumps. Pues a ver si le encontramos solución pronto, porque he probado varias cosas.... y ninguna ha funcionado
Marzo 1, 20196 años El hace 21 minutos, CholoSimeone14 dijo: Imagino que aunque no te salga el mesaje será algo similar, mira a ver si te crea archivos en la carpeta crash dumps. Pues a ver si le encontramos solución pronto, porque he probado varias cosas.... y ninguna ha funcionado Has probado a desinstalar el juego y volver a instalarlo...????
Marzo 1, 20196 años El hace 4 minutos, mackboss dijo: Has probado a desinstalar el juego y volver a instalarlo...???? Si, y no soluciona nada
Marzo 1, 20196 años El hace 11 minutos, CholoSimeone14 dijo: Si, y no soluciona nada Joder, pues estamos apañados...madre mia que desastre...
Marzo 1, 20196 años A los que os falla, ¿habéis probado a borrar la caché y las preferencias? Está en C:/users/<tu nombre de usuario>/AppData/Local/Sport Interactive/Football Manager 2019/ Para ver la carpeta AppData tendreis que poner que podais ver carpetas ocultas. Si lo hacéis podeis guardar los archivos del manager o de los diferentes mánagers que tengais. Son los archivos que se llamen ProfileX.xml (siendo X un número). Están en la ruta anterior más /Preferences/version 3 A ver si así os funciona. Suerte.
Marzo 1, 20196 años Experto Y verificar integridad de archivos en Steam - propiedades del juego - archivos locales. Por si hubo fallos en la actualización.
Marzo 2, 20196 años El hace 10 horas, mabormu dijo: Y verificar integridad de archivos en Steam - propiedades del juego - archivos locales. Por si hubo fallos en la actualización. Eso es lo primero que hice, y por lo visto le falla a mucha gente, en los foros ingleses del juego hay un post solo dedicado a este error... Voy a probar lo de la cache y las preferencias... Gracias... Edito: Nada, ademas en el administrador de tares se queda asi: https://img.live/image/7hs3o6 Editado Marzo 2, 20196 años por mackboss
Archivado
Este hilo está archivado y por tanto cerrado a incorporar nuevas respuestas.