Jump to content

Featured Replies

Marchando un juego original y una subida de barrita bien calentita!!!

Oido cocina!!!

Ya lo he descargado aunque aun no lo probare, de la ligaa española han puesto esto:

- Los numeros 1, 13 y 25 ahora no se pueden dar a un jugador, estan reservados para los porteros exclusivamente.

- Se han puesto a los equipos de Primera y Segunda division los acuerdos de TV individuales y actualizados a esta temporada. (Mas real y mas dificil luchar contra Madrid y Barça).

Lo que me esperaba que corrigieran y no lo han hecho es editar la fecha de la final de copa y ponerla en Abril ya que se juega tres dias antes de la final de Champions y si me clasifico para ambas me jode que tenga que reservar jugadores importantes para una y esto ya me ha provocado perder una Champions.

Pues me parece mal que a un arquero se le den sí o sí los números 13 y 25....esa es una tradición en muchos países, sí, pero no enArgentina, donde los arqueros usan, tradicionalmente (siempre hay excepciones), los números 1, 12 y 22...me he dado cuenta que no piensan en todos...

otro sancionado? xD

En realidad, existe una ley, al menos en Argentina (no recuerdo el número) donde queda establecido que el propietario, por ejemplo, en este caso, de un CD-ROM, puede hacer una copia de seguridad para sí mismo. Por eso mismo existen muchos programas de backup de CDs/DVDs y los archivos no CD. De ahí a que alguien lo use con otros fines, es otra cosa, y ya es algo más personal y privado. El hecho de mencionar términos como ese podría ser causal de sanción...pero sancionar por el uso del término? No sería mejor sancionar por el uso de una copia pirata? Obviamente que sí, pero hete aqui que habría que comprobarlo casa por casa...con lo cual es casi imposible. Y da pie a disyuntivas, eternas.

otro sancionado? xD

En realidad, existe una ley, al menos en Argentina (no recuerdo el número) donde queda establecido que el propietario, por ejemplo, en este caso, de un CD-ROM, puede hacer una copia de seguridad para sí mismo. Por eso mismo existen muchos programas de backup de CDs/DVDs y los archivos no CD. De ahí a que alguien lo use con otros fines, es otra cosa, y ya es algo más personal y privado. El hecho de mencionar términos como ese podría ser causal de sanción...pero sancionar por el uso del término? No sería mejor sancionar por el uso de una copia pirata? Obviamente que sí, pero hete aqui que habría que comprobarlo casa por casa...con lo cual es casi imposible. Y da pie a disyuntivas, eternas.

No tenemos por qué entrar a debatirte esto, pero bueno, como uno de los moderadores de la zona y siendo además el que ha sancionado la conducta te respondo.

Esto es un foro OFICIAL de SI Games, por tanto, está totalmente prohibido hablar de piratería, las leyes de Argentina, al igual que las de la República Popular de China no son las que marcan lo que se puede y lo que no se puede hacer en el foro, y aunque asi lo fuera hay una zona de normas internas del foro que todos tenemos que respetar, y si el creador del mismo ha creído conveniente que aquí no se de soporte a peticiones piratas ya sabes, si te gusta te quedas y sino prueba a solicitar soporte en otros foros, que hay muchos.

Aquí no se sanciona que tengas el juego pirata, es más, personalmente me importa un soberano comino si lo tienes o no, mientras que no lo digas ni pidas soporte en el foro en tu casa como si quieres regalarselo a tus colegas...

Saludos y dejad de prender leña donde hay muy poco que discutir.

Y en la liga española siguen sin poner las clausulas de rescisión...

Dijeron que tuvieron bugs de mas alta prioridad y no lo pudieron solucionar

Yep, lo leí, lo leí. No obstante en otras versiones anteriores del FM no pasaba esto y este año no lo han hecho así.

Hola compañeros, quería haceros una preguntilla acerca del nuevo parche:

¿Sabeis si hubo cambios en los partidos 3D?. Lo digo por esto que voy a poner a continuación que no entiendo:

Match v915

----------

- Fixed 2 farly obscure bugs causing keepers to stray out of position at bad moments

- Improved keeper behaviour as corner or cross comes in

- Fixed keepers being overpowered on some point blank save attempts

- Fixed CCC being registered for some chances where a defender is goalside and close to shooting player

- Tried to make players head for goal a little more directly when dribbling close to opposition goal

- Fixed some players continuing to mark passing player when ball is in their danger zone and passer isnt

- Fine tuned difficulty of longer range shots, and shots taken at pace

Match v916

----------

- Fine tuned keeper behaviour at corners

- Fine tuned marking at set pieces

- Reduced multiple players going for same ball when defending set pieces

- Reduced instances of players missing headers badly

- Toned down tight man marking by defenders of players who have dropped deep

- Rebalanced number of shirt tugs vs trips

- Stopped midfield dropping back too close to defence too quickly when defending

- Fixed some examples of players dallying when moving to intercept loose ball

- Made players less fearful of offside when moving forward to support ball carrier

- Fixed player putting ball out of play for injury when there is a realistic chance of someone putting it into the net

- Fine tuned far post corner delivery

- Fine tuned shot choice for better players

- Tweaked "expected result" for FML matches

Match v917

----------

- Improved player marking at set pieces

- Improved AI use of full backs and wing backs

- Small tweak to make defenders cover their team mates a bit more willingly

- Fixed centre halves bombing forward ahead of full backs when team starts counter attack

- Fixed instances of players getting in way of free kick taking team mate

- Fixed issue with players not being recognised as clean through caused by 915 change

- Made players more conscious of getting ball onto best foot

- Some small general tweaks to on ball decision making

- Improved placed finish choice of corner to aim at

- Improved show onto weak foot AI when marking ball player

- Reduced red cards given for professional foul when there is possibly a covering player

Match v918

----------

- Fine tuned passing choice AI

- Fine tuned shot choice

- Fine tuned calculation of CCC's when shooting from an angle

- Fixed occasional bug causing keeper to make save in bizarre direction

- Make full backs generally get forward a little more willingly

- Fixed further and worse instances of players getting in way of freekick taking team mate

- Some fixes to marking of player carrying ball

- Fine tuned general marking AI

- Very small tweak to intercepting of ball AI

- Fixed very rare bug where player would stop engaging ball player to push up field

- Slightly narrowed D-line further in and around own area

Match v919

----------

- Small tweak to player momentum when fouled

- Further adjustment to full backs to stop them going forward too early when ball in own area and hence making it hard for keeper distribution

- Small change to facing direction when player makes run off ball

- Made players slightly more willing to turn on ball

Match v920

----------

- Fixed some examples of underhit short passes

- Made defenders more likely to close down advanced opponent running at their d-line regardless of how high up pitch

- Made players more inclined to keep possession against teams with less men

- Tried to reduce panicky clearances a little

- Made wingers with cut inside or free role instructions run slightly more centrally into space when possible

- Reduced some over ambitious dribble attempts

- Fixed potential cause of bug where defender turns his back on ball coming at him from close range instead of intercepting head on

- Fine tuned turning on ball AI

- Some small tweaks to pass choice AI

- Some fine tuning of CCC recognition

- Improved realism of which direction shots go if misdirected

- Removed "cross frequent" instruction for advanced playmakers and complete forwards

Match v921

----------

- Fixed MC playmaker not keeping up with play if set not to make forward runs

- Try to improve choice of markers at corners

- Fine tuned on ball decisions

- Fine tuned shot and pass accuracy

- Fixed short corner instructions not working

- Fixed goal award score being 0 after player rounds keeper

Match v922

----------

- Reduced illogical running with ball in advanced wide areas

Match v923

----------

- Fixed ME919 bug causing keepers to handle outside area too often

¿Que significa esto lo de Match v923, etc...? ¿Hubo algun cambio??

Gracias y un saludo. Y ahora a disfrutar que toca.

lo de willy caballero es pa cargarse y no tener con que limpiarse, si aparece hasta en el fifa que salio el parche antes que este. y lo de demichelis esta mal pero bueno asi ya no hay que ficharlo jeje. y ya podian venir los jugadores en diciembre no de primera hora

Editado por Prieto84

Lo descargo y lo instalo sin error, pero no me refleja ningun cambio en la base de datos, me estoy comiendo algo? Muchas graciassssss

Ya lo he descargado aunque aun no lo probare, de la liga española han puesto esto:

- Los numeros 1, 13 y 25 ahora no se pueden dar a un jugador, estan reservados para los porteros exclusivamente.

- Se han puesto a los equipos de Primera y Segunda division los acuerdos de TV individuales y actualizados a esta temporada. (Mas real y mas dificil luchar contra Madrid y Barça).

Lo que me esperaba que corrigieran y no lo han hecho es editar la fecha de la final de copa y ponerla en Abril ya que se juega tres dias antes de la final de Champions y si me clasifico para ambas me jode que tenga que reservar jugadores importantes para una y esto ya me ha provocado perder una Champions.

Pues me parece mal que a un arquero se le den sí o sí los números 13 y 25....esa es una tradición en muchos países, sí, pero no en Argentina, donde los arqueros usan, tradicionalmente (siempre hay excepciones), los números 1, 12 y 22...me he dado cuenta que no piensan en todos...

xD

yo no se si uno se puede quejar por aca pero hay milloones de jugadores q necesitan ser mejorados y otros empeorados... si me preguntan yo tengo un montonaso de ejemplos, para cuando estaria el update? va a tardar bastante xq hay q hacer un monton de fichajes, me imagino..

Tal como te comente por Privado (da gracias que te respondi, no suelo hacerlo), hay un Update de QTarantino que actualiza el resto de las transferencias de la BD Argentina, que KayzerFAQ rectifique si me equivoco.

me podrian decir donde está ese update para bajar? porq fui a Update en la página inicial y no lo encuentro, y en la parte de descargas del foro tampoco. Gracias!

PD: dejen de pelear chicas xD

Ya lo subo, ya lo subo...

Hola compañeros, quería haceros una preguntilla acerca del nuevo parche:

¿Sabeis si hubo cambios en los partidos 3D?. Lo digo por esto que voy a poner a continuación que no entiendo:

Match v915

----------

- Fixed 2 farly obscure bugs causing keepers to stray out of position at bad moments

- Improved keeper behaviour as corner or cross comes in

- Fixed keepers being overpowered on some point blank save attempts

- Fixed CCC being registered for some chances where a defender is goalside and close to shooting player

- Tried to make players head for goal a little more directly when dribbling close to opposition goal

- Fixed some players continuing to mark passing player when ball is in their danger zone and passer isnt

- Fine tuned difficulty of longer range shots, and shots taken at pace

Match v916

----------

- Fine tuned keeper behaviour at corners

- Fine tuned marking at set pieces

- Reduced multiple players going for same ball when defending set pieces

- Reduced instances of players missing headers badly

- Toned down tight man marking by defenders of players who have dropped deep

- Rebalanced number of shirt tugs vs trips

- Stopped midfield dropping back too close to defence too quickly when defending

- Fixed some examples of players dallying when moving to intercept loose ball

- Made players less fearful of offside when moving forward to support ball carrier

- Fixed player putting ball out of play for injury when there is a realistic chance of someone putting it into the net

- Fine tuned far post corner delivery

- Fine tuned shot choice for better players

- Tweaked "expected result" for FML matches

Match v917

----------

- Improved player marking at set pieces

- Improved AI use of full backs and wing backs

- Small tweak to make defenders cover their team mates a bit more willingly

- Fixed centre halves bombing forward ahead of full backs when team starts counter attack

- Fixed instances of players getting in way of free kick taking team mate

- Fixed issue with players not being recognised as clean through caused by 915 change

- Made players more conscious of getting ball onto best foot

- Some small general tweaks to on ball decision making

- Improved placed finish choice of corner to aim at

- Improved show onto weak foot AI when marking ball player

- Reduced red cards given for professional foul when there is possibly a covering player

Match v918

----------

- Fine tuned passing choice AI

- Fine tuned shot choice

- Fine tuned calculation of CCC's when shooting from an angle

- Fixed occasional bug causing keeper to make save in bizarre direction

- Make full backs generally get forward a little more willingly

- Fixed further and worse instances of players getting in way of freekick taking team mate

- Some fixes to marking of player carrying ball

- Fine tuned general marking AI

- Very small tweak to intercepting of ball AI

- Fixed very rare bug where player would stop engaging ball player to push up field

- Slightly narrowed D-line further in and around own area

Match v919

----------

- Small tweak to player momentum when fouled

- Further adjustment to full backs to stop them going forward too early when ball in own area and hence making it hard for keeper distribution

- Small change to facing direction when player makes run off ball

- Made players slightly more willing to turn on ball

Match v920

----------

- Fixed some examples of underhit short passes

- Made defenders more likely to close down advanced opponent running at their d-line regardless of how high up pitch

- Made players more inclined to keep possession against teams with less men

- Tried to reduce panicky clearances a little

- Made wingers with cut inside or free role instructions run slightly more centrally into space when possible

- Reduced some over ambitious dribble attempts

- Fixed potential cause of bug where defender turns his back on ball coming at him from close range instead of intercepting head on

- Fine tuned turning on ball AI

- Some small tweaks to pass choice AI

- Some fine tuning of CCC recognition

- Improved realism of which direction shots go if misdirected

- Removed "cross frequent" instruction for advanced playmakers and complete forwards

Match v921

----------

- Fixed MC playmaker not keeping up with play if set not to make forward runs

- Try to improve choice of markers at corners

- Fine tuned on ball decisions

- Fine tuned shot and pass accuracy

- Fixed short corner instructions not working

- Fixed goal award score being 0 after player rounds keeper

Match v922

----------

- Reduced illogical running with ball in advanced wide areas

Match v923

----------

- Fixed ME919 bug causing keepers to handle outside area too often

¿Que significa esto lo de Match v922,923, etc...? ¿Hubo algun cambio??

Gracias y un saludo. Y ahora a disfrutar que toca.

Hola.

Yo tampoco sé qué es lo que significa v923, etc, como indica el anterior posteador. Si alguien pudiera contestarme también a esa duda.

Gracias de antemano.

Un saludo.

Únete a la conversación

Puedes publicar ahora y registrarte después. Si ya tienes una cuenta, accede ahora para publicar con tu cuenta.

Guest
Responder a este tema...

viendo esta sección 0

• Ningún usuario registrado viendo esta página.